iklan

! RAYA SALE !

31.10.2013

Assalamualaikum..

sehat ke semua?? Alhamdulillah.. arini adalah ari terakhir dalam bulan Oktober 2013. yup! diulangi, HARI TERAKHIR! kejap je masa berlalu kan?? macam-macam benda yang jadi sepanjang bulan Oktober ni kan? bak kata Awie.. "Tragedi Oktober" :)

Namun, aku percaya setiap perkara ada hikmahnya.. Jadi, mari kita menanam azam untuk bangkit semula walaupun agak terlambat. Percayalah, jika kita sentiasa positif, maka hasil yg kita terima akan jadi POSITIF juga.. 

sebelum terlupa, aku nak bgtau yang aku dah buat personal blog baru.. kalau korang free silalah jengah erk.. hehe.. tapi macam biasalah, blog belum sepenuhnya update lg.. hehe.. aku bg nama blog aku SIMPLY FARHANA. Senang nak ingat kan? blog ni xde kena mengena gan produk-produk yang aku jual.. semua pasal personal life aku.. sama macam blog CHUBBY HANNA aku.. tapi kali ni blog Simply Farhana tu inshAllah akan lebih banyak stori mori lah.. blog Chubby Hanna plak aku akan buat jadi photoblog aku.. INSHAALLAH..

oklah, aku nak siap2 nak balik.. nanti aku sambung lagi.. 
tunggu kemunculan dan kebangkitan aku dalam Shaklee tau!! aku tahu aku BOLEH!! Yieehhaaaa!!!

SMS/ WHATSAPP 016-7253014 lau de pape nak tanya pasal Shaklee yer.. hehe.. 

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Farhana Suardi