iklan

SweetMuslimah.com

! RAYA SALE !

INTIM GEL 

SESIAPAYANG DAH KURANG MINAT UNTUK BERSAMA DENGAN SUAMI @ ISTERI, TAK PUAS MASA BERSAMA ATAU SAKIT KETIKA DAN SELEPAS BERSAMA?

SILA BACA!

Korang kalau boleh melabur untuk beli handbag, baju dan tudung mahal, tapi untuk beli barang penjagaan dalaman dan alat sulit berkira aku tak tahulah nak kata apa. Sebab tak sampai seratus kot. Itu pun ada yang kata mahal dan tak mampu. Pelik akak. Tapi bagi yang rasa serius nak jaga kesihatan diri boleh lah baca kat bawah ni. Mana tahu terbuka pintu hati nak cuba boleh lah whatsapp akak ye.

Nama Produk : Intim Gel
Harga : RM56
Kuantiti : 15ML

Kebaikan:
1.Mengetatkan bahagian intim
2.Memberi kepuasan maksimum
3.Mencegah bau di bahagian sulit
4.Mencegah pengeringan
5.Membunuh bakteria & fungus
6.Mengatasi masalah keputihan

CARA GUNA:
Sapukan ke dalam vagina guna jari sedalam yg boleh. ini adalah utk mengaktifkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif.

KESAN:
1. Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke 'clitoris' dimana ada satu titik ghairah dipanggil "G-SPOT".
2. Gel ini akan mematikan fungus2 dan
bakteria di dlm vagina lalu
mencegah terjadinya keputihan.
3. Apabila bersih dinding vagina akan
menggebu dan subur serta
lembap kembali.

SIAPA YANG BOLEH MENGGUNAKANNYA:
1. Sesiapa saja tanpa mengira usia.
2. Wanita yg masih muda tetapi hilang ghairah kerana tiada
sensitivity especially selepas bersalin.
3. Faraj kering kerana ia menyuburkan dan kembalikan
kelembapan semulajadi.
4. Mereka yg menghampiri peringkat menopos/ yg telah pun
menopos. Insyaallah gel berubat ini dapat mengembalikan keremajaan vagina dan mengembalikan keghairahan yg  semakin lupus.














Sila kongsi jika anda rasa ia menarik.

#JSDFarhana
FB : Cik Puan Farhana
0167253014

No comments:

Post a Comment

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Farhana Suardi